در مورد برانکو، خجالت هم چیز خوبی است!

  • کد خبر : 118498
  • 29 تیر 1399 - 17:14
در مورد برانکو، خجالت هم چیز خوبی است!

در مورد برانکو، خجالت هم چیز خوبی است!نیوز/ آرتین زهرابی؛ پس از برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان و برپا شدن جشن قهرمانی این تیم برای چهارمین سال پیاپی در رختکن، شاهد واکنش‌های متفاوتی از سوی اهالی فوتبال بودیم.

هر کس به نوبه خود این قهرمانی را تحلیل کرد و مهمتر از همه، برانکو ایوانکوویچ در یک پست اینستاگرامی، قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت.

با این همه، تبریک برانکو باید مایه خجالت آنهایی شود که امروز برای پرداخت پول این مربی، اجازه دادند او به فیفا شکایت کند و پرونده‌اش هم به دادگاه CAS برود! خدمتی که ایوانکوویچ در حق پرسپولیس کرد و جام‌هایی که برای این تیم به ارمغان آورد، بعدها در تاریخ ارزش ریالی و دلاری نخواهد داشت و این اتفاق فراتر از دستمزدی است که باید به طور مسلم به او پرداخت می‌شد.

واقعا با چه معیاری مدیران این فوتبال اجازه دادند کار برانکو با این باشگاه به دادگاه بین‌المللی بکشد! کمترین کاری که باید برای برانکو در این مناقشه انجام می‌شد، تمکین از خواسته‌های به حق او و خجالت کشیدن برابر ادله‌های قانونی این مربی بود.

وجاهتی که ایوانکوویچ در سال‌های گذشته؛ هم برای خود و هم پرسپولیس به دست آورد، بی تردید قابل قیاس با مبالغی که در قراردادها و پاداش‌های او درج شده نیست. چرا باید این مربی موفق، کارش با پرسپولیس به اینجا برسد؟

ماه‌هاست برانکو از پرسپولیس رفته و کارش را در تیم‌های عربی دنبال می‌کند؛ همان کشورهایی که هرگز دوست ندارند فوتبال ایران در اوج موفقیت ببینند؛ حالا آنها درباره ما که پول برانکو را ندادیم چه فکری می‌کنند؟

برانکو که پس از پرسپولیس در الاهلی عربستان یک مربی ناموفق بود و قرارداد سنگینی هم با این تیم داشت، بلافاصله بعد از رفتن اجباری‌اش، با سعودی ها تسویه حساب کرد و مشکلی از این بابت نداشت. حداقل کاری که باید برای برانکو در اینجا انجام می‌شد این بود که پولش را بدون طی کردن پروسه شکایت به فیفا از پرسپولیس می‌گرفت؛ خجالت انصافا چیز خوبی است!

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118498

ثبت نظر

-