شرایط فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا اعلام شد+جزئیات

  • کد خبر : 118461
  • 29 تیر 1399 - 16:18
شرایط فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا اعلام شد+جزئیات

به گزارش نیوز، به نقل از  گروه خودروسازی سایپا، شرایط جدید پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با عنوان طرح فروش مشارکت در تولید محصولات اعلام شد.

در این طرح، سه محصول شاهین، کوییک.اس و ساینا.اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌شوند.

برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف ۳ درصد، برای خودرو کوییک.اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا.اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۶,۵ و سود انصراف ۳,۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و تمامی محدودیت‌های موجود در طرح های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

گفتنی است متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه سال جاری جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.

سایپا

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118461

برچسب ها

ثبت نظر

-