خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس پرسپولیس را بزنم

  • کد خبر : 118319
  • 29 تیر 1399 - 13:46
خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس پرسپولیس را بزنم

به گزارش نیوز، در شرایطی که پرسپولیس برای دستیابی به گل برابر فولاد بار‌ها به در بسته خورده بود، در نهایت حرکت انفرادی سیامک نعمتی و ضربه تمام کننده این هافبک شوتزن باعث شد تا آن‌ها به سه امتیاز دست یافته و تنها یک گام دیگر با قهرمانی فاصله داشته باشند.

نعمتی در ابتدای صحبت‌هایش با اشاره به غیبت هواداران این تیم در روزی که یک گام دیگر به قهرمانی چهارم خود نزدیک شده بودند، گفت: جای همه هواداران خالی بود. ما دوست داشتیم این قهرمانی چهارم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران اتفاق می‌افتد را کنار هواداران باشیم، اما این کرونا باعث شد تا از آن‌ها دور باشیم. حالا از همین راه دور به آن‌ها تبریک می‌گویم و انشاالله بتوانیم قهرمانی در آسیا را هم به دست بیاوریم.

هافبک سرخ‌ها درباره گل سه امتیازی و ارزشمندش در این بازی گفت: خدا به من رو کرده تا گل‌های حساس تیم به نام من شود و خدا را شکر می‌کنم و از همه بچه‌ها و کادرفنی ممنونم و خدا را شکر که توانستیم به تیم کمک کنم.

نعمتی در پایان درباره حضور هواداران، یک وعده جالب به آن‌ها داد و گفت: دوست داشتیم این جشن را با حضور ۱۰۰ هزار هوادار بگیریم، اما این کرونا باعث شد تا آن‌ها کنارمان نباشند، اما انشاالله سال بعد قهرمانی پنجم را در کنار هواداران جشن می‌گیریم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118319

ثبت نظر

-