ترجمه اختصاصی| از ویزیت آنلاین در روزهای کرونایی چه می‌دانید؟

  • کد خبر : 118290
  • 29 تیر 1399 - 13:26
ترجمه اختصاصی| از ویزیت آنلاین در روزهای کرونایی چه می‌دانید؟

کد خبر: ۱۵۸۲۷۵

تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۹ – ۱۰:۵۱

ویزیت و درمان اینترنتی می تواند احساس ناخوشایندی برای شما ایجاد کند اما نباید اینگونه فکر کنید. آگاهی شما از این نوع درمان، می تواند تا حد زیادی کمک‌کننده باشد.

سرویس ترجمه نیوز: اگر قصد ویزیت پزشکی یا درمان به صورت آنلاین را دارید و یا پزشک‌تان درمان شما را به آینده ای غیرقابل پیش بینی موکول کرده، احتمالا حس ناخوشایندی دارید. این در حالی است که درمان آنلاین می تواند یک سیستم پشتیبانی شگفت انگیز و ارزشمند باشد – خصوصاً در زمان بحران. چطور می توانید از آن استفاده کنید ؟ برای اطلاع از این مساله، نکات زیر کمک‌‌کننده است. 

 

۱/ یک مکان مطمئن و زمان مشخص به درمان اختصاص دهید.

یکی از مهمترین فواید درمان آنلاین این واقعیت است که شما می توانید در هر زمان و هر مکانی این کار را انجام دهید. بی شک حواس‌پرتی هنگام کار مطلوب نیست،‌ در درمان نیز بهتر است تمرکز و دقت بیشتری وجود داشته باشد. ماهیت عاطفی درمان حتی اهمیت فضا و زمان این کار را دوچندان می کند.

هنگامی که با پزشک خود تنها هستند می توانید به آسانی و با تمرکز حواس، از مشکلات خود بگویید و از محیط امن برای درمان خود بهره مند شوید. 

 

۲/ انتظار اندکی ناخرسندی را داشته باشید

مهم نیست که در درمان شما چه تکنیک هایی استفاده می شود، این کار را یک تجربه متفاوت از درمان حضوری بدانید. بنابراین با مشاهده هر تناقض یا سوءبرداشت، بلافاصله نگران نشوید. همگام سازی به تدریج صورت می گیرد. 

به عنوان مثال ، هنگامی که شما با پزشک‌تان از طریق پیام‌رسان‌ها ارتباط دارید مدتی طول می کشد تا عادت کنید که از سوی وی، بلافاصله پاسخ دریافت نمی کنید.این افکار شما را وسوسه می کند تا متقاعد کند که درمان آنلاین برای شما موثر نیست. طبیعی است که از دست دادن ملاقات حضوری‌تان با پزشک و استفاده از ویزیت اینترنتی شما را ناراحت کند. ترس و نگرانی برای از دست دادن‌ها، طبیعی است و باید آن را با پزشک‌تان در میان بگذارید. 

 

۳/ در روش درمان، از خود انعطاف نشان دهید

برخی از سیستم‌عامل های درمانی ترکیبی از پیام رسان‌ها، صوت و فیلم استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر یک جلسه معمولی از طریق گفتگوی تصویری است. اگر شما نیز این گزینه‌ها را پیش‌رو دارید ، بررسی کنید که چه ترکیبی از متن، صدا یا فیلم برای شما بهتر است.

یکی از مزایای درمان از راه دور این است که شما ابزارهای مختلف و زیادی را در اختیار دارید و دست‌تان برای آزمایش تک تک آنها باز است!

 

۴/ بیان مسائل مگو در ویزیت‌های حضوری

از آنجا که درمان آنلاین به روشی متفاوت قابل دسترسی است ، کارهای منحصر به فردی وجود دارد که می توان برای ادغام آن در زندگی روزمره خود انجام دهید. خلاقیت با نحوه استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار دارد می تواند باعث شود تا درمان آنلاین احساس جذابیت بیشتری برایتان ایجاد کند. 

در ملاقات حضوری با پزشک خود برخی احساسات از جمله گریه یا غم زیاد را نمی توانید ابراز کنید اما از پشت دوربین های مجازی یا پیامرسان ها بهتر می توانیدحس خود را به درمانگرتان منتقل کنید. در درمان حضوری بیشتر نشانگان فیزیکی و بدنی شما مدنظر قرار می گیرد، اما در درمان از راه دور می توانید احساسات بیشتری از خود را صراحتا به پزشک‌تان منعکس کنید.

 

۵/ احساسات‌تان را نامگذاری کنید

یک بیماری همه گیر و فعال مانند کووید۱۹ بدان معنی است که بسیاری از ما – اگر نه همه – در تلاش هستیم تا برخی از اساسی ترین نیازهای انسانی خود  را برآورده کنیم. به یاد داشته باشید که به طور مداوم باید آب بنوشید ، با تنهایی مقابله کنید ، یا برای خود یا عزیزان‌تان نگران باشید ، این یک دوران مهم برای “بزرگ شدن” همه ماست؛ یک زمان سخت.

بنابراین باید برای ادامه زندگیدر این دوران،‌ بیاموزید که برای احساساتتان نامی انتخاب کنید. د ر این صورت می توانید راحت‌تر با پزشک‌تان در فضای مجازی صحبت کرده و مشکلات درمانی خود را حل کنید. 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118290

ثبت نظر

-