گواردیولا: برخی اوقات هم می‌بازیم!

  • کد خبر : 118203
  • 29 تیر 1399 - 12:13
گواردیولا: برخی اوقات هم می‌بازیم!

به گزارش نیوز، تیم فوتبال منچسترسیتی شب گذشته (شنبه) با قبول شکست ۲ بر صفر مقابل آرسنال از صعود به فینال جام حذفی انگلیس هم باز ماند و دومین جام را هم از دست داد. سیتی در این فصل موفق به فتح جام اتحادیه انگلیس شده و هنوز این فرصت را دارد که با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ناکامی‌هایش در لیگ برتر و جام حذفی را جبران کند. حریف این تیم، اما رئال مادریدی است که بعد از شروع مجدد مسابقات لیگ پس از شیوع کرونا از ۱۰ بازی‌اش ۱۰ برد کسب کرده و به تازگی هم قهرمان لالیگا شده است.
به همین دلیل گواردیولا پس از باخت تیمش مقابل آرسنال در ورزشگاه ومبلی به شاگردانش درباره تکرار چنین عملکردی مقابل رئال مادرید هشدار داد. این در حالیست که منچسترسیتی در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه رئال مادرید با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.
سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که معتقد بود مردانش حتی سزاوار از دست دادن پیروزی ۲ بر یک هفته گذشته‌شان مقابل بورنموث پایین جدولی بودند، گفت: برای بازی‌مان در لیگ قهرمانان لازم نیست به بازیکنانم بگویم با چه حریفی طرف هستند. ما می‌دانیم استاندارد‌های بازی در چنین مسابقاتی و مقابل چنین حریفانی چیست. شاید در حال یادگیری هستیم شاید هم نه. خواهیم دید چه می‌شود.
گواردیولا افزود: آخرین بازی‌مان مقابل بورنموث هم خوب نبود و این بار مقابل آرسنال هم در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم. ما برای ارائه بازی همیشگی‌مان مشکل داشتیم. لازم به داشتن نبوغ نیست که درک کنیم برای بازی مقابل رئال مادرید و برای داشتن کوچیکترین شانسی برای صعود باید کیفیت بازی‌مان را بالا ببریم.
گواردیولا درباره عملکرد شاگردانش مقابل آرسنال که تنها موقعیت جدی گلزنی آن‌ها با شلیک توپ به سمت چارچوب توسط ریاض محرز رقم خورد، عنوان کرد: ما عملکردی خوبی نداشتیم. مشخص بود که ممکن است بازی را ببازیم. افسوسم بابت این است که چرا در نیمه اول هم مانند نیمه دوم بازی نکردیم. گاهی اوقات این اتفاقات رخ می‌دهد. ما روند فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنیم، اما گاهی اوقات هم در لابلای آن ممکن است ببازیم، اما شیوه‌ای که ما این بازی را باختیم به خصوص به خاطر عملکردمان در نیمه اول ناراحت کننده است.
این اولین بار از ماه فوریه سل ۲۰۱۸ بود که منچسترسیتی در یکی از جام‌های داخلی فوتبال انگلیس (رقابت‌های حذفی) موفق به کسب پیروزی نشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=118203

ثبت نظر

-