سرنوشت وحشتناک دختر ۱۷ ساله پس از تجاوز گروهی

  • کد خبر : 117960
  • 29 تیر 1399 - 8:13
نیوز: در هند ، یک دختر ۱۷ ساله که قربانی تجاوز جنسی گروهی شده پس از شکایت مادرش به پلیس مورد حمله تراکتورقرار گرفته و زیر گرفته شد.

به نقل از رسانه فارسی زبان؛ در هند ، یک دختر ۱۷ ساله که قربانی تجاوز جنسی گروهی شده پس از شکایت مادرش به پلیس مورد حمله تراکتورقرار گرفته و زیر گرفته شد.

به نقل از روزنامه دیلی میل ، این دختر و مادرش روز چهارشنبه ۱۵ ژوئیه از یک بازار در شهر آماپور در ایالت اوتارپرادش در شمال هند به خانه باز می گشتند که مورد حمله یک تراکتور قرار گرفته و بدن های آنها را در زیر چرخ های آن له شد. هر دو قربانی بر اثر جراحات وارده در محل حادثه جان باخته و راننده تراکتور موفق به فرار از صحنه جنایت شد.

فاش شد مردی به نام یاشویر راجپوت در حال رانندگی تراکتور بود. براساس گفته های مأموران پلیس محلی چهار سال پیش پدر این فرد توسط بستگان دختر متوفی که هم اکنون در حال گذراندن یک مجازات در زندان هستند کشته شد ،. چند ماه پیش ، راجپوت که خواستار انتقام بود ، به همراه دو دوستش دختر هندی ۱۷ ساله را ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

وقتی مادر این دختر از این جنایت آگاه شد، به پلیس مراجعه کرد. پس از آن، راجپوت با امید به جلوگیری از پیگرد قانونی و ادامه انتقام از مرگ پدرش، تصمیم گرفت دختر و مادرش را به قتل برساند و آنها را با تراکتور زیر گرفت.

در ماه مارس چهار نفر از شرکت کنندگان را دریک تجاوز جنسی گروهی که در سال ۲۰۱۳ در دهلی نو اتفاق افتاد، در این کشور اعدام شدند. آنها دختری که به همراه دوست خود با اتوبوس به مقصد خانه حرکت می کرد ، به طور وحشیانه مورد تجاوز واقع قرار داده و سپس وی به سمت جاده پرتاب کرده بودند. این دختر جوان چند هفته بعد در اثر جراحات وارده درگذشت. طبق آمار رسمی سال ۲۰۱۶ ، هر ساله حدود ۴۰ هزار مورد تجاوز جنسی در هند رخ می دهد.
منبع:برترین ها

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117960

ثبت نظر

-