ستین: می‌توانیم لیگ قهرمانان را ببریم

  • کد خبر : 117944
  • 29 تیر 1399 - 7:50
ستین: می‌توانیم لیگ قهرمانان را ببریم

ستین: می‌توانیم لیگ قهرمانان را برنده شویمبه گزارش نیوز، کیکه ستین، سوژه اصلی این روز‌های تیم بارسلوناست. سرمربی‌ای که با توجه به دست از رفتن قهرمانی برای بارسلونا و تقدیم آن به رئال‌مادرید در حالی که بارسا چندین هفته در صدر جدول قرار داشت، حالا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است. او در موقعیتی است که نه محبوبیتی بین هواداران دارد و نه بین بازیکنان، اما مسئولان باشگاه همچنان می‌خواهند او را حفظ کنند.

ستین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی آخر بارسلونا که مقابل آلاوس برگزار می‌شود، حرف‌های مهمی زد. این شاید آخرین کنفرانس مطبوعاتی او قبل از یک بازی لالیگا در قامت سرمربی بارسلونا بوده باشد.

لیگ قهرمانان
همین که قرار است در لیگ قهرمانان بازی کنیم، حس خوبی را به ما می‌دهد. فعلاً باید روی این بازی آخر در لیگ تمرکز کنیم و بعد با تقویت خودمان به فکر آینده باشیم.

بارتومئو
نگرانی همه ما بابت پیشرفت تیم، کاملاً مشخص است و سعی می‌کنیم که راه‌حلی برای تغییر اوضاع پیدا کنیم. این چیزی است که در جلسه ما هم عنوان شد و تأکید ما بر آمادگی برای آینده بود. باید تمرکز کنیم روی آنچه که باقی مانده است. اینکه در لیگ قهرمانان می‌توانیم خیلی کار‌های بزرگی انجام دهیم. می‌خواهیم با یکدیگر متحد باشیم و با وجودی که قهرمانی لیگ را از دست دادیم، اما یک چالش جذاب دیگر را در پیش داریم.

مسی
در مورد حرف‌های مسی و انتقاد‌های او بعد از شکست مقابل اوساسونا باید بگویم که او درست می‌گوید که اگر مثل آن مسابقه بد بازی کنیم، قطعاً چیزی نصیب ما نخواهد شد، اما یادمان نرود که ما لحظه‌های خوبی هم در همین فصل داشتیم و اگر مثل آن بازی‌ها کار کنیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم. همه ما می‌دانیم که خیلی چیز‌ها هست که نیاز به پیشرفت دارد، باید ثبات بیشتری داشته باشیم. این یک واقعیت است. اگر بتوانیم مثل بازی با ویارئال کار کنیم که همه چیز طبق برنامه پیش می‌رفت، قطعاً می‌توانیم لیگ قهرمانان را هم ببریم.

اولتیماتوم
مسی به من اولتیماتومی نداده است. به هیچ‌عنوان درست نیست. همه ما چیز‌هایی می‌گوییم که ممکن است تعبیر‌های بدی از آن بشود، این زندگی روزمره ماست. من به این موضوع اهمیت زیادی نمی‌دهم. همه ما نیاز به استراحت داریم تا بتوانیم ذهن خود را آرام کنیم. همه ما تلاش می‌کنیم که با ذهنیت مثبت پیش برویم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117944

ثبت نظر

-