تقابل فکری و مجیدی نقطه اوج بازی با نساجی است

  • کد خبر : 117838
  • 29 تیر 1399 - 4:54
تقابل فکری و مجیدی نقطه اوج بازی با نساجی است

به گزارش نیوز، میثم بائو از بازیکنان اسبق استقلال که اصلیتی مازندرانی هم دارد، درباره دیدار این هفته این تیم رودرروی نساجی مازندران با ما همکلام شد.

استقلال این هفته با نساجی بازی دارد. این دیدار را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
بازی‌های استقلال هم مانند دیگر تیم‌های لیگ برتر سخت هستند. به ویژه که این تیم باید به فکر حفظ جایگاهش در بالای جدول هم باشد تا از بخت کسب سهمیه دور نشود، اما با این وجود نساجی هم در میانه‌های جدول نه استرس سقوط دارد و نه بخت قهرمانی و حساسیت‌های کسب سهمیه؛ برای همین بدون دغدغه و با تمرکز روی این دیدار می‌تواند دردسر بزرگی برای استقلال محسوب شود.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار از نگاه شما چیست؟
طبیعی است که تقابل فرهاد مجیدی و محمود فکری، دو کاپیتان اسبق استقلال روی دو نیمکت می‌تواند بر جذابیت‌های این مسابقه اضافه کند. به هر حال همه ما می‌دانیم محمود فکری و فرهاد مجیدی جزو بزرگ‌ترین بازیکنان این تیم در سال‌های گذشته بوده‌اند و الان در کسوت سرمربی باید روبه‌روی هم بایستند. قطعاً انگیزه‌های هر دو بسیار زیاد است.

پیش‌بینی تان از نتیجه دیدار چیست؟
در دور رفت استقلال این تیم را شکست داده و حتماً بچه‌های نساجی برای تلافی به تهران می‌آیند ولی خب باید این را هم در نظر داشت که استقلال در وضعیتی است که به شدت به امتیازات کامل این دیدار نیاز دارد و این می‌تواند باعث شود هر دو تیم با تمام توان روبه‌روی هم بایستند. فکری هم قطعاً دوست ندارد روبه‌روی مجیدی بازنده باشد.

نقطه قوت نساجی چیست؟
اتحادی که بین اعضای این تیم دیده‌ام، فوق العاده است. همه برای یک اسم می‌جنگند و آن نساجی است. البته تیم در بخش دفاعی وضعیت خوبی نداشته و تا اینجا گل‌های زیادی دریافت کرده است، اما دوندگی و نفس بالای هافبک‌های نساجی می‌تواند نقطه قوت این تیم محسوب شود.

استقلال چطور؟
استقلال در خط حمله بازیکنان خیلی خوبی دارد. البته این تیم در هافبک هم با داشتن علی کریمی، ریگی، رضاوند و در دفاع با چشمی و بقیه کلکسیونی از بازیکنان سرشناس است که هر یک برای تعیین نتیجه کافی هستند، اما متأسفانه در این چند دیدار نظم تیمی که از این تیم پیش از تعطیلات شاهد بودیم را ندیدیم. در واقع هیچ نتیجه‌ای غیر از برد در این دیدار برای استقلال ارزش ندارد. چیزی که برای نساجی به این اندازه مهم نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117838

ثبت نظر

-