سقوط وحشتناک ۲ مرد در مخرن تقطیر شرکت راکتور ساز اهواز + عکس محل حادثه

  • کد خبر : 117824
  • 29 تیر 1399 - 4:34
سقوط وحشتناک ۲ مرد در مخرن تقطیر شرکت راکتور ساز اهواز + عکس محل حادثه

سقوط وحشتناک ۲ کارگر در مخرن تقطیر شرکت راکتور ساز اهواز ساعاتی قبل رخ داد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان دو کارگری که در یک مخزن تقطیر در شرکت راکتور ساز اهواز سقوط کرده بودند را از درون مخزن خارج کردند.

به گزارش نیوز، ابراهیم قنبری امشب  اظهار کرد: ساعت ۱۵ و ۵۳ دقیقه شنبه ۲۸ تیرماه، گزارش سقوط دو کارگر در شرکت راکتور ساز اهواز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد.

او گفت: تیم ایستگاه ۶۶ آتش نشانی اهواز با سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام و پس از بررسی صحنه حادثه متوجه شدند که مخزن تقطیری که کارگران در حال کار بر روی آن بودند، بر اثر پاره شدن زنجیر جرثقیل و سقوط کلاهک مخرن، باعث حادثه شده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: دو کارگری که آماده جوشکاری روی این مخزن بودند، وسایل حفاظتی مثل کمربند و حمایل نداشتند و پاره شدن زنجیر جرثقیل و سقوط کلاهک موجب سقوط آن ها در مخزن شد.

سقوط مرگبار ۲ کارگر اهوازی / آنها در یک قدمی مرگ بودند

قنبری با اشاره به وضعیت نامطلوب یکی از حادثه دیدگان بیان کرد: در بررسی های اولیه عوامل اورژانس مشخص شد متاسفانه یکی از کارگران خارج شده از درون مخزن علایم ضربه و آسیب مغزی را دارد که سریعا به بیمارستان منتقل شد.

مدیر آتش نشانی شهرداری اهواز رعایت اصول ایمنی را اصل اولیه کار دانست و اضافه کرد: برای شروع هر کاری ابتدا باید از امنیت و ایمنی مطلوب آن کار اطمینان حاصل کرده و از انجام کار با هر درصدی از ریسک، اجتناب کرد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: این عملیات ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه و پس از اعزام هر دو مصدوم به بیمارستان به پایان رسید.

کارگر

کارگر سقوط

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117824

ثبت نظر

-