تصادفات مرگبار در سردشت با یک کشته و ۴ مصدوم

  • کد خبر : 117295
  • 28 تیر 1399 - 17:25
تصادفات مرگبار در سردشت با یک کشته و ۴ مصدوم

 مسوول فوریت‌های پزشکی سردشت گفت: بر اثر سه سانحه رانندگی جداگانه در این شهرستان طی ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر جان خود را از دست داد و چهار نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش نیوز، بارزان کاملایی روز شنبه بیان کرد: نخستین حادثه بر اثر شاخ به شاخ شدن ۲ دستگاه موتورسیکلت در محور روستایی “کوربناو” بود که راکبان آن ۲ نوجوان ۱۶ و ۱۷ ساله بودند و متاسفانه یکی از آنها براثر شدت جراحت های وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: در این مدت همچنین شاهد بروز ۲ تصادف منجر به مصدومیت در مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری و روستاهای همجوار سردشت بودیم که این حوادث نیز سه مصدوم داشتند.

مسوول فوریت‌های پزشکی سردشت اضافه کرد: در یکی از این سوانح بر اثر برخورد خودرو پژو با پراید در نزدیکی روستای “گورانگان”، خودرو پژو ۴۰۵ واژگون شد که ۲ نفر از سرنشینان آن مصدوم و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان منتقل شدند.

کاملایی افزود: در حادثه دیگری هم در مسیر روستای “ورگیل” به روستای “ولیو” بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو لندکروز یک نفر مصدوم شد که برای دریافت خدمات موردنیاز درمانی به بیمارستان امام خمینی‌(ره) سردشت توسط آمبولانس‌های فوریتهای پزشکی انتقال یافت.

سردشت با جمعیت ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117295

ثبت نظر

-