رضاوند: من کرونا گرفتم، ولی واقعا علائمی نداشتم

  • کد خبر : 117075
  • 28 تیر 1399 - 13:47
رضاوند: من کرونا گرفتم، ولی واقعا علائمی نداشتم

به گزارش نیوز، آرش رضاوند در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت آبادان و برتری آبی‌پوشان در این مسابقه صحبت‌هایی را انجام داده است که در ادامه می‌خوانید.

بعد از چند هفته سرانجام موفق شدید به پیروزی برسید.
بابت این موضوع خدا را شاکر هستم و از بازی بسیار سختی برنده بیرون آمدیم. هوای آبادان بسیار گرم بود و انصافا گرمای هوا روی عملکرد تیم ما تأثیر می‌گذارد. خوشبختانه توانستیم از این مسابقه ۳ امتیاز لازم را بگیریم و با توجه به این که فاصله ما با نفت آبادان خیلی کم بود، این پیروزی می‌تواند شرایط ما را در جدول بهبود ببخشد.

در این هفته‌ها که استقلال نتیجه نمی‌گرفت انتقادات زیادی به شما مطرح شد.
در این چند هفته شرایط تیم ما نرمال نبود و باید این واقعیت را بپذیریم. تعداد زیادی از بازیکنان ما کرونا گرفتند و فکر می‌کنم ۱۰ بازیکن ما درگیر این مسأله شدند. اگر یادتان باشد ما مقابل تراکتور بدون تمرین بازی کردیم و قبل از آن مسابقه فقط یک جلسه کار تاکتیکی سنگین انجام دادیم. اگر تیم ما کامل‌تر بود، قطعا بهتر نتیجه می‌گرفتیم. فکر می‌کنم کامل نبودن تیم ما در نتایجی که رقم خورد تأثیر مستقیم داشت.

تو خودت جزو بازیکنانی بودی که به کرونا مبتلا شدی، شرایطتت بعد از ابتلا به این ویروس چگونه بود؟
من کرونا گرفتم، ولی واقعا علائمی نداشتم. یعنی در واقع خودم هم فکر نمی‌کردم کرونا داشته باشم. اما می‌دانستم که با این شرایط ناقل ویروس هستم و ممکن است دیگران از من بگیرند. شاید خیلی‌ها مبتلا به کرونا شده باشند، ولی چون علائم ندارند متوجه نمی‌شوند. از طرفی این ویروس آنقدر خطرناک است که خودش را متفاوت نشان می‌دهد و شاید در بدن یک نفر چیزی نشان ندهد، اما اگر به شخص دیگری منتقل شود سلامتی او را به خطر بیندازد.

ظاهرا در تست دوم جواب آزمایش شما منفی بود.
در مورد من بله، همین اتفاق افتاد. البته غفوری، ریگی و چند بازیکن دیگر ما روز‌های سختی را گذراندند و حتی ریه فرشید باقری هم درگیر شده بود. با این شرایطی که اتفاق افتاده نمی‌دانم ما چگونه باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم، آن هم در شرایطی که بعید است بشود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرد. شما اگر به وضعیت کرونا در کشور دقت کنید خیلی از مردم به آن مبتلا شده‌اند و هر روز هم این ویروس بیشتر می‌شود. هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود؛ مثلاً دیدید که تیم گل گهر سیرجان ۱۳ بازیکنش به این ویروس مبتلا شدند. نمی‌دانم این نفرات شب گذشته برای تیمشان بازی کردند یا خیر، اما به هر حال علائمی در بدن آن‌ها وجود دارد که ممکن است به بازیکنان دیگر تیم‌ها بدهند.

در تیم شما البته سیاوش یزدانی و عارف غلامی هم مبتلا شده‌اند.
امیرحسین کارگر هم همین شرایط را دارد. اگر شما چند روز دیگر از بازیکنان شاهین بوشهر تست بگیرید، قطعا جواب آزمایش کرونای آن‌ها مثبت اعلام می‌شود. همانطور که گفتم این ویروس خطرناک است و بسیار سریع به بدن دیگران منتقل می‌شود. من خودم در بدنم علائمی نداشتم، اما اگر قطعا برای استقلال بازی می‌کردم ویروس را به دیگران منتقل می‌کردم. با این شرایط در کشور ما نمی‌شود همه چیز را رعایت کرد، چون اجرای پروتکل‌ها شدنی نیست. نمی‌دانم چه توصیه‌ای به جوان‌های کشور داشته باشم، فقط امیدوارم خدا به ما رحم کند.

برای بازی بعد هم که محروم شده‌ای؟
بله، اخطار شب گذشته‌ام درست بود، اما واقعا از کارت زردی که در بازی با تراکتور گرفتم تعجب کردم. در آن صحنه اکبر ایمانی باید از زمین اخراج می‌شد، اما داور به هر دو ما کارت زرد نشان داد. این که چرا چنین تصمیمی گرفت را نمی‌دانم، ولی به هر حال از بازی بعد محروم شدم و امیدوارم استقلال در آن بازی هم برنده از زمین خارج شود.

در این سه چهار هفته‌ای که در لیگ نتیجه نمی‌گرفتید، انتقادات زیادی به فرهاد مجیدی صورت گرفت. چقدر این انتقادات را به عنوان یک بازیکن قبول داری؟
در همین بازی شب گذشته که ما برنده شدیم چند بازیکن تیممان حضور نداشتند. در هفته‌های گذشته هم همین‌طور. طبیعتا وقتی یک مربی بازیکنانش را در اختیار نداشته باشد دستش بسته خواهد بود. تیمی که ۷-۶ روز تمرین نکرده، وارد مسابقه با تراکتور شده و در نیمه دوم فوتبال قابل قبولی به نمایش گذاشته است. در بازی گذشته هم دیدید که وقتی بازیکنانی مثل دیاباته و مطهری به تیم ما برگشتند شرایط تیم چقدر تغییر کرد. این یک واقعیت است که وقتی مربی ابزار را در اختیار داشته باشد، می‌تواند به شرایط دلخواه برسد. در این دو بازی دست آقای مجیدی باز بوده و او هم توانسته تاکتیک‌های مدنظرش را پیاده کند. او مربی جوان و آینده‌داری است و باید حمایت شود. امسال هم که دیدید استقلال چه شرایطی داشت و از همان ابتدا که کار را شروع کردیم، آمدن و رفتن‌ها در تیم ما زیاد بود. این مسائل مطمئنا در عملکرد فنی یک تیم تأثیر می‌گذارد و من از هواداران می‌خواهم از فرهاد مجیدی حمایت کنند، چون او سرمایه باشگاه استقلال است.

هفته آینده هم با نساجی بازی دارید.
طبعا بازی سختی است. اما ما برای کسب سهمیه می‌جنگیم و مطمئنا به دنبال ارائه بازی خوب هستیم تا با پیروزی در آن مسابقه بتوانیم به کسب سهمیه امیدوار باشیم.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=117075

ثبت نظر

-