طباطبایی: مدیرعامل استقلال تا چند وقت پیش برای پرسپولیس پست می‌گذاشت!

  • کد خبر : 116883
  • 28 تیر 1399 - 10:50
طباطبایی: مدیرعامل استقلال تا چند وقت پیش برای پرسپولیس پست می‌گذاشت!

به گزارش نیوز، هادی طباطبایی در خصوص محرومیت تیم استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی و این که مدیرعامل این باشگاه قبل از انتشار سند محرومیت چنین موضوعی را قبول نداشت و بعد از منتشر شدن آن اعلام کرد این محرومیت برای ۱۰ روز دیگر است، اظهار داشت: یک روز به استراماچونی گفتم مسؤولان باشگاه صداقت ندارند و خطاب به او اعلام کردم اگر هر کاری و کمکی داشتید می‌توانم برای شما انجام بدهم، اما بعد از این اظهارنظر من باشگاه علیه ما هجمه وارد کرد و مدعی شدند ما به دنبال منافع هستیم.

وی افزود: بعد از پستی که باشگاه استقلال منتشر کرد، طرفداران استقلال کامنت‌هایی را زیر آن منتشر کردند و تأیید کردند که مسؤولان باشگاه صداقت ندارند. مهمترین اصل در مربیگری و حرفه فوتبال صداقت است. در مدیریت هم شرایط همین گونه است و باشگاه باید با پیشکسوتان و هوادارانش صادقانه رفتار کند

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال تأکید کرد: استقلال محروم شده و این یک واقعیت است. این اتفاق به خاطر ندانم کاری مدیریت قبل رخ داده، اما این که چرا مدیرعامل باشگاه می‌گوید محروم نشده، جای سؤال دارد. مدیریت باشگاه در این زمینه به هواداران راست نگفت و فقط شانس آوردند که قانون تغییر کرده است.

وی تصریح کرد: با قانون قدیم وقتی باشگاهی محروم می‌شد، حتی اگر پول را هم پرداخت می‌کرد پنجره نقل و انتقالاتی‌اش تا پایان تاریخ اعلام شده باز نمی‌شد. اما الان با قانون جدید هر زمان که پول پرداخت شود محرومیت همان روز لغو خواهد شد. در واقع این لطفی بود که قانون جدید به باشگاه‌های ما انجام داده و واقعیت امر این است که استقلال محروم شده است.

طباطبایی خاطرنشان کرد: به خاطر مدیریت غلط گذشته بدهی روی بدهی آمده و دوباره پول‌ها در حال پیشخور شدن است.‌ای کاش دو سه سال قبل صدای من را می‌شنیدند و به حرف‌هایی که در مورد مدیریت استقلال و عدم صداقت در آن مطرح می‌کردم توجه می‌کردند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به این مدیریت خوش بین است یا خیر، گفت: واقعیت این است که خیلی خوش‌بین نیستم. متأسفانه انتخاب‌هایی که انجام شده باشگاه بزرگی مثل استقلال را کوچک کرده و به نظر من به دنبال این هستند که بیشتر آدم‌ها را در استقلال بزرگ کنند. این انتخاب‌ها بیشتر جنبه رزومه درست کردن برای برخی افراد را می‌دهد و مشخص نیست این نفراتی که در باشگاه مشغول به کار شده‌اند از کجا آمده‌اند.

طباطبایی افزود: رزومه فوتبالی آن‌ها چیست و نمی‌دانم آیا در آنجا هر کس به دنبال رفقای خودش است یا خیر، یادم هست در یک برنامه تلویزیونی از مسؤولان مربوطه خواستم که برای استقلال یک تصمیم استقلالی بگیرند. اما آیا این تصمیم استقلالی بود؟ فردی که تا چند وقت پیش برای پرسپولیس پست می‌گذاشت، مدیر عامل باشگاه استقلال شده و حالا ادعای استقلالی بودن هم دارد.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط به شکل گذشته ادامه‌دار است و مدام به فکر این هستند که طرفداران را ساکت کنند. یک مدت همه چیز خنثی می‌شود، ولی دوباره چند وقت دیگر هواداران متوجه می‌شوند چه بلایی سر استقلال می‌آورند. در این چند وقت مرتب از مدیران استقلال می‌شنوم که بدهی‌ها را پرداخت کرده‌اند و کار‌های بزرگی انجام داده‌اند، سؤال من این است که یک مدیر وظیفه‌اش چیست؟ مدیرعامل باید همین کار‌ها را انجام بدهد.

این پیشکسوت خاطر نشان کرد: این که یک مدیر مرتب ادعا کند بدهی پرداخت کرده، آیا حرف درستی است؟ سؤال بعد این است که این بدهی‌ها از کجا پرداخت می‌شود؟ فردا، پس فردا مشخص می‌شود این بدهی‌ها چگونه پرداخت شده و دوباره استقلال وارد چه چالش‌هایی خواهد شد. فقط این را بگویم در این سال‌ها مدیریت مُسکن‌وار را شاهد بوده‌ایم و فقط مثل یک دارو مسکنی به باشگاه تزریق می‌شود و چند وقت دیگر دوباره بحران‌ها آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=116883

ثبت نظر

-