گاف وکیل برانکو در پرونده محکومیت پرسپولیس

  • کد خبر : 116810
  • 28 تیر 1399 - 10:01
گاف وکیل برانکو در پرونده محکومیت پرسپولیس

به گزارش نیوز، طبق حکم اولیه فیفا باشگاه پرسپولیس بایستی مبلغ یک میلیون و پنجاه هزار یورو به همراه پنج درصد از سود این پول را بابت شکایت برانکو ایوانکوویچ به سرمربی پیشین خود بپردازد.

سرخپوشان پایتخت که توان پرداخت مطالبات برانکو را نداشتند اقدام به ارسال پرونده این مربی به دادگاه عالی ورزش کردند تا ضمن اعاده دادرسی زمان لازم برای مصالحه را پیدا کنند.

با این حال برانکو ایوانکوویچ به هیچ وجه حاضر به توافق با پرسپولیس نیست و خواهان صدور حکم نهایی از سوی دادگاه CAS است. او که اختیارات حقوقی این پرونده را به وکیل خود «داریو بوشیچ» سپرده، منتظر دریافت تمام و کمال مبلغ قرارداد خود بصورت یکجا و در حساب شخصی خود در کرواسی است.

وکیل برانکو نیز که هفته گذشته عنوان کرده بود این باشگاه تنها یک هفته فرصت پرداخت طلب موکل خود را دارد پس از گزارش پنجشنبه، مبنی بر فرصت قانونی باشگاه برای رسیدگی به این پرونده تا ۱۶ مردادماه سال جاری، صجبت‌های خود را تغییر داد و ضمن تایید این خبر اعلام کرد هیچ تاریخ دیگری را از سوی پرسپولیس نمی‌پذیرد. وی تاکید کرده که اگر پرسپولیس پول برانکو را ندهد از سوی فیفا با محرومیت نقل و انتقالاتی روبه‌رو می‌شود. این در حالیست که وکیل سرمربی پیشین سرخ‌ها بار دیگر دچار اشتباهات حقوقی شده است.

باشگاه پرسپولیس پرونده شکایت برانکو را به CAS برده و طبق قوانین این نهاد بین المللی تمامی احکام مالی که از سوی فدراسیون‌ها از جمله فیفا صادر می‌شود به حالت تعلیق در می‌آید تا حکم نهایی در این خصوص صادر شود.

سرخپوشان نیز تمام کانال‌های ارتباطی خود با برانکو را ایجاد کرده اند تا بتوانند نظر پرفسور را که از بدقولی مدیران قبلی این باشگاه به ستوه آمده و حاضر به توافق نیست جلب کنند. پرونده‌ای که در صورت مصالحه می‌تواند بار زیادی از مشکلات مالی این باشگاه کم کند.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=116810

ثبت نظر

-