نگاه بالای‌جدولی‌ها به ارومیه و رفسنجان، حواس پایین‌جدولی‌ها به دربی گیلان

  • کد خبر : 116679
  • 28 تیر 1399 - 8:46
نگاه بالای‌جدولی‌ها به ارومیه و رفسنجان، حواس پایین‌جدولی‌ها به دربی گیلان

نیوز/ سیدحامد اردهالی؛ رفسنجانی‌ها که هفته قبل در خانه ملوان هم سه امتیاز را از دست دادند و هم دو بازیکن خود را حالا در خانه با عزم جبران این نتیجه میزبان گل ریحانی هستند که با میثم منیعی هفته قبل یک برد شیرین را دشت کرد. منیعی دیگر تیم خطه گیلان یعنی سپیدرود را در گام اول شکست داد تا حالا با واقف بودن به دشواری بازی با صدرنشین به رفسنجان برود. با توجه به تغییرات زیاد و امتیازات نزدیک در بالای جدول، مس اگر در خانه امتیاز از کف بدهد چه‌بسا وضعیت خوبش در صدر جدول را متزلزل ببیند. 

آلومینیوم اراک – آرمان‌گهر سیرجان
آلومینیوم بعد از شکست ناباورانه مقابل هوادار حالا در بازی خانگی به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کند. شاگردان خطیبی که نیم‌فصل دومی رؤیایی داشتند ترمزشان در تقابل با شاگردان عنایتی کشیده شد، اما در بازی خانگی مصمم به جبران آن شکست هستند. حریف آن‌ها یعنی آرمان‌گهر سیرجان جدا از اینکه برای بقا تلاش می‌کند در این بازی می‌خواهد به نفع دو هم استانی خود یعنی مس‌های رفسنجان و کرمان که در کورس صعود با آلومینیوم هستند بازی کند.

استقلال خوزستان – مس کرمان
استقلالی‌ها پس از ۶ برد پیاپی با امیر خلیفه‌اصل هفته قبل در بابل مقابل رایکا متوقف شدند با این حال همچنان با این مربی بدون شکست پیش می‌روند و از سویی با کم کردن فاصله خود با بالای جدولی‌ها امیدوار باقی مانده‌اند. این تیم امشب میزبان مس کرمان است که می‌خواهد جایگاه دوم جدول را از اراکی‌ها پس بگیرد و به همین دلیل تیم مجتبی حسینی با عزم پیروزی به اهواز رفته است.

نود ارومیه – خوشه طلایی ساوه
دیگر بازی حساس این هفته تقابل دو تیمی است که همچنان به صعود به لیگ برتر امیدوار هستند. دو تیم با فاصله یک امتیازی از هم در رده‌های چهارم و پنجم هستند و برنده این بازی حتی می‌تواند به رده دوم جدول هم صعود کند. نودی‌ها همچنان بدون سرمربی پیش می‌روند و با وجود همه مشکلات باید در بازی خانگی برنده باشند تا در کورس باقی بمانند. شرایط خوشه طلایی بهتر است و شاگردان محسن عاشوری با عزم جبران شکست خانگی هفته قبل مقابل بادران از این بازی دشوار سه امتیاز می‌خواهند.

سپیدرود رشت – داماش گیلان
دو تیم محبوب گیلان در شرایطی شهرآورد رشت را برگزار می‌کنند که هر دو تیم با تغییر روی نیمکت مربیگری خود همراه بودند. ابتدا تصور می‌شد دو تیم بدون سرمربی به این بازی بیایند، اما در آستانه شهرآورد با استعفای مازیار ربیعی‌فر از هدایت داماش مخالفت شد تا این مربی امروز تیمش را در شهرآورد هدایت کند. در سپیدرود هم بعد از جدایی ناگهانی پاشازاده، جانشین او خیلی زود مشخص شد و سهیل حق‌شناس هدایت این تیم را بر‌عهده گرفت تا دو تیم با عزم فرار از منطقه خطر در این بازی به میدان بروند.

شهرداری تبریز – هوادار تهران
شهرداری تبریز که سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شده میزبان هواداری است که با عنایتی چهره متفاوتی پیدا کرده است. هوادار هفته قبل یک نتیجه عالی مقابل آلومینیوم اراک گرفت و به مدعیان نزدیک شد و اگر امشب بتواند قعرنشین لیگ را در خانه اش ببرد می‌تواند تا رده هفتم جدول صعود کند. باید دید شهرداری‌چی‌ها برای این بازی انگیزه‌ای دارند یا نه؟

نیروی‌زمینی تهران – ملوان انزلی
یک بازی حساس در پایین جدول برای دو تیمی که خطر سقوط را احساس می‌کنند. ملوان با میثاقیان متحول شده و با غلبه بر صدرنشین با روحیه‌ای خوب به پایتخت آمده تا این بار همسایه جدولی خود را با شکست روبه‌رو کند. ملوان با این پیروزی می‌تواند حاشیه امنیت خوبی در جدول پیدا کند درست مثل نیروی‌زمینی و امید روانخواه که اگر قید سه امتیاز این بازی خانگی را بزنند کارشان برای بقا دشوار می‌شود و چه‌بسا همین هفته فانوس به دست شوند.

قشقایی شیراز – رایکا بابل
رایکا با نظرمحمدی در گام اول یک امتیاز در بابل گرفت، اما کار این تیم در شیراز آسان نیست و باید به مصاف قشقایی بروند که به دنبال جایگاهی مناسب در نیمه جدول است. قشقایی هفته قبل شهرداری تبریز قعرنشین را با شکست بدرقه کرد و این‌بار هم می‌خواهد از یک تیم پایین‌جدولی سه امتیاز را دشت کند و باید دید اندیشه‌های ابراهیم طالبی در این بازی منجر به پیروزی تیم شیرازی می‌شود یا نه؟

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=116679

ثبت نظر

-