پورموسوی: رتبه پارس باید تک رقمی شود

  • کد خبر : 116502
  • 28 تیر 1399 - 1:36
پورموسوی: رتبه پارس باید تک رقمی شود

به گزارش نیوز، سیروس پورموسوی پس از برتری ۲ بر یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل شهر خودرو اظهار داشت: بابت این پیروزی خدا را شکر می‌کنیم. این برد را به بازیکنان تیم به خصوص بزرگ‌تر‌های تیم، میلاد باقری که مصدوم شد و مردم بزرگ جم تقدیم می‌کنم. از خرمدل (مدیر منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی)، استاندار بوشهر و فرماندار و اعضای شورای شهر جم تشکر می‌کنم که به تیم نزدیک شدند و دارند به پارس جنوبی کمک می‌کنند. امیدوارم این کمک‌ها مداوم و سریع‌تر باشد.

وی در ادامه افزود: این بچه‌ها به خاطر مردم و استان بوشهر کار می‌کنند و در دو سه روز گذشته، شرایط سختی داشتیم. بزرگ‌های تیم همت کردند و تیم را جمع و جور کردند تا حاشیه‌ای وارد پارس جنوبی نشود. خدا را بابت این پیروزی شکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در پاسخ به این پرسش که آیا به بقای این تیم در لیگ برتر امیدوار است یا خیر، تصریح کرد: به بچه‌ها هم گفتم جایگاه تیم به کمک شما، مسئولان و هواداران باید تک رقمی شود. بازیکنان باتجربه و جوان ما، بازیکنان بزرگی هستند و تیم خوبی داریم، اما تیم ما به خاطر مشکلاتی که همه از آن باخبریم، از لحاظ ذهنی درگیر شد. با این وجود بچه‌ها هم‌قسم شده‌اند تا جایگاه تیم را بهتر کنند.

پورموسوی درباره مدت قراردادش با باشگاه پارس جنوبی جم گفت: ما فصل بعد هم در پارس جنوبی هستیم و از نیرو‌های بومی، بیشتر استفاده می‌کنیم، به ویژه در بخش پایه. استان بوشهر در این بخش توان زیادی دارد و باید از بازیکنان باتجربه هم استفاده کنیم. با رضاییان (مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی) صحبت کردم و برنامه بلندمدتی برای باشگاه داریم.

وی درباره کار سخت خود در جم خاطرنشان کرد: تیم و قرارداد سال بعدم مشخص بود، اما وقتی رضاییان از من دعوت به همکاری کرد، وظیفه خود دانستم به‌عنوان بچه جنوب بیایم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام دهم. شرایط سخت بود، آن هم یک روز قبل از بازی مقابل تیم بزرگ شهر خودرو، اما من به این بچه‌ها اعتقاد و اعتماد دارم و فکر می‌کنم بازیکنان بزرگی هستند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره قضاوت سعید رحیمی‌مقدم نیز بیان کرد: داوری خوب، اما کمی تحت تأثیر بود، چون نیمکت حریف خیلی اعتراض می‌کرد، اما مشکل خاصی ایجاد نشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=116502

ثبت نظر

-