ساری: از تیمم انتظار ثبات دارم

  • کد خبر : 115146
  • 26 تیر 1399 - 11:36
ساری: از تیمم انتظار ثبات دارم

به گزارش نیوز، مائوریتسیو ساری سرمربی تیم یوونتوس پس از تساوی ۳-۳ شب گذشته بامداد امروز (پنجشنبه) شاگردانش مقابل ساسولو که تا دقیقه ۱۲ آن ۲ بر صفر پیش افتاد، سپس ۳ بر ۲ از حریف عقب افتاد و در نهایت مساوی کرد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: یک مربی از تیمش انتظار ثبات دارد، اما این چیزی است که از نظر فیزیکی و روانی تیم ما در آن دچار کمبود بوده است. ما در این مسابقه شاهد لحظات بسیار قدرتمند از سوی یوونتوس بودیم و در عین حال لحظاتی را دیدیم که تیم‌مان منفعل بود و همین موضوع مرا گیج می‌کند و سخت می‌توانم آن را درک کنم.

این سومین بازی بدون برد متوالی یوونتوس پس از باخت ۴ بر ۲ مقابل میلان و تساوی ۲-۲ مقابل آتالانتا بود. هرچند توقف لاتزیو باعث شد که حاشیه امنیت بانوی پیر در صدر جدول حفظ شود. ساری افزود: ما در هفته‌های اخیر مقابل تیم‌هایی قرار گرفتیم که تحسین‌برانگیز بازی می‌کنند. ساسولو هم یکی از آن‌ها است، چون که این تیم ۴ بازی متوالی قبلی اش را برده بود و اگر بتواند همین روند را حفظ کند، می‌تواند آتالانتای (شگفتی‌ساز یکی دو فصل اخیر فوتبال ایتالیا) بعدی باشد. من معتقدم که اگر ما این مشکل عدم ثبات عملکردمان در طول بازی را حل کنیم، در مسیر درستی قرار داریم. وقتی سست بازی کنید، هر تیمی که بتواند خودش را به محوطه جریمه شما برساند، خطرناک می‌شود. امشب هم ما دقیقاً همین کار را کردیم، چون ما بیش از اندازه توپ لو دادیم. عجیب بود، چون مدافعان کناری‌مان در نیمه اول محتاطانه بازی می‌کردند و در پایان بازی هر بار که توانستند، فشار آوردند و جلو می‌کشیدند تا توپ بگیرند.

سرمربی پیشین ناپولی و چلسی در پایان تأکید کرد: گاهی اوقات من احساس می‌کنم که این تیم پتانسیل فوق‌العاده‌ای دارد. گاهی دیگر طوری به حریف اجازه می‌دهیم که به آسانی به محوطه جریمه ما برسد که خودم هم گیج می‌شوم. ما باید یک تعادل مناسب برای بازی‌مان پیدا کنیم و این هم کار آسانی نیست.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=115146

ثبت نظر

-