به قول یحیی، ما تا جام نگیریم قهرمان نیستیم

  • کد خبر : 114201
  • 25 تیر 1399 - 13:17
به قول یحیی، ما تا جام نگیریم قهرمان نیستیم

مطهری: پرسپولیس فوتبال اقتصادی بازی نمی‌کندبه گزارش نیوز، حمید مطهری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره بازی پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی که در تبریز و با برد سرخپوشان همراه بود گفت: از قبل هم گفته بودیم که هرچه زمان بیشتر بگذرد بهتر خواهیم شد. از قبل از بازی با تراکتور که به پرسپولیس آمدیم رفته‌رفته بازی‌های خوبی انجام دادیم و در بازی با شهر خودرو بهترین عملکرد را داشتیم، اما بعد از آن بازی‌های لیگ تعطیل شد. الان هم شرایط همین است و بازی به بازی وضعیت ما بهتر می‌شود. فرم خوب تیمی پرسپولیس پله به پله در حال بهتر شدن است. ما مقابل پیکان بعد از چهار ماه تعطیلی لیگ و در حالی که در شرایط بازی نبودیم وارد زمین شدیم، اما بعد از آن در بازی با شاهین شهرداری بوشهر و در حالی که ۱۰ نفر بودیم بازی روانی انجام دادیم که منجر به برد شد.

مربی تیم پرسپولیس درباره اینکه برخی‌ها معتقدند پرسپولیس فوتبال اقتصادی انجام می‌دهد و با برد‌های یک بر صفر به دنبال قهرمانی است افزود: فوتبال ما اقتصادی نیست. ما دوست داریم که در هر بازی با تعداد گل بالا برنده شویم، اما به هر حال تیم‌های حریف هم بیکار نیستند و آن‌ها هم تلاش می‌کنند. با این همه ما باید بیشتر تمرین کرده و تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم از این مدل فوتبالی که ارائه می‌دهیم استفاده بیشتری کنیم. باید با تلاش بیشتر و تمرینات بهتر تعداد گل‌های خود را بالا ببریم؛ هرچند که برد یک بر صفر هم ارزشمند است. با این همه ما به دنبال بازی زیبا و برد هستیم.

وی درباره بازی این هفته مقابل فولاد و عملکردی که این تیم تا اینجا از خود به جای گذاشته افزود: من بازی فولاد را دیدم. آن‌ها بسیار خوب هستند، اما مطمئناً آقا یحیی و آنالیزور‌های تیم نقاط ضعف و قوت فولاد را به خوبی شناسایی کرده و ما آماده هستیم تا بهترین عملکرد را مقابل این تیم داشته باشیم. در خصوص فولاد وارد جزئیات نمی‌شوم، اما نکات کلیدی این تیم را در آوردیم و تا قبل از این بازی روی این مسائل کار می‌کنیم تا بتوانیم با یک فوتبال مالکانه بهترین عملکرد را داشته باشیم. از طرف دیگر درست است که هواداران کنار ما نیستند، اما می‌خواهیم دل آن‌ها را شاد کنیم و امیدوارم که هواداران هم از راه دور برای ما انرژی بفرستند.

مطهری در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند و از نظر شما چه زمان می‌توان این قهرمانی را قطعی دانست گفت: به قول آقای گل‌محمدی ما تا زمانی که جام را در دست نگیریم خود را قهرمان نمی‌دانیم. با این همه بازی به بازی جلو می‌رویم و تک تک این امتیازات برای ما مهم است. تا اینجا امتیازات خیلی خوبی گرفتیم. بچه‌های تیم فکر نکنند که قهرمان شدیم و همه چیز تمام شده است. درست است که ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم، اما تا لحظه آخر باید جنگید و نباید ذهن ما به سمت فلات آرامش برود چرا که در این صورت همه چیز خراب خواهد شد. در فوتبال از این اتفاقات زیاد رخ داده و باید مراقب همه چیز بود. ذهنیت بازیکنان در این شرایط بسیار مهم است و باید همیشه برنده و جاه طلب باشیم. اگر کمی از تمرکز تیم کم شود کار سخت خواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=114201

ثبت نظر

-