استعلام سهام عدالت+جزئیات

  • کد خبر : 111151
  • 22 تیر 1399 - 17:25
استعلام سهام عدالت+جزئیات

 

 

 

استعلام سهام عدالت+جزئیات

استعلام سهام عدالت از سوالاتی است که بسیاری از افراد دارای این سهام می پرسند که چگونه سهام خود را استعلام کنیم و بدانیم تا چه میزان سهام ما ارزش پیدا کرده است.
اخبار اقتصادی– این در حالی است که استعلام سهام عدالت توسط شرکت سپره گذاری مرکزی اوراق بهادار توسط یک سامانه به نام سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت راه اندازی شده است.

• سایت استعلام سهام عدالت

 نیوز: سهامداران سهام عدالت می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی sahamedalat.ir و انتخاب گزینه مشاهده دارایی سهام عدالت دارایی سهام عدالت خود را مشاهده کنند.

به گزارش نیوز، همچنین در این سامانه شما می توانید جزئیات و اندازه دارایی واقعی سهام عدالت خود را به تفکیک شرکتهای بورسی و تعداد و ارزش هر سهم مشاهده کنند.

>>>بیشتر بدانید…

پذیرش سهام عدالت به عنوان ضمانت تسهیلات قرض‌الحسنه زنان سرپرست خانوار

 


 

چگونه دارایی سهام عدالت خود را ببینیم؟

 

در سایت سهام عدالت نوشته شده است: “این درگاه به منظور مشاهده اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت برای سهامدارانی که قبلا روش سهامداری مستقیم را انتخاب نموده‌اند، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه طراحی شده است.

• نحوه ثبت سفارش فروش سهام عدالت

لازم به توضیح است که جهت ثبت سفارش فروش سهام می‌توانید به بانک‌های عامل مراجعه فرمائید و یا در صورت تمایل از طریق کارگزاری‌های فعال بازار سرمایه مطابق با شرایط مصوب اقدام فرمائید. ”

 

استعلام سهام عدالت

 

• آخرین قیمت در سامانه سهام عدالت

سامانه استعلام لحظه‌ای ارزش سهام عدالت بِروز شد و ارزش سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزارتومانی به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار تومان رسید.

در پی صدور دستور آزادسازی سهام عدالت ، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با راه‌اندازی سامانه استعلام و آزادسازی سهام عدالت اقدام به ارائه جزئیات دارایی واقعی سهام عدالت مشمولان به‌تفکیک شرکت‌های بورسی و ارائه تعداد و ارزش هر سهم آنها کرد.

این سامانه بار دیگر در پایان معاملات چهارشنبه بِروزرسانی شده است و مشمولان می‌توانند با مراجعه به این سامانه از آخرین ارزش سهام عدالت خود که بر اساس قیمت‌های پایانی روز گذشته تهیه شده است آگاهی یابند.

لازم به ذکر است تنها کسانی که روش مالکیت مستقیم سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند می‌توانند جزئیات سهام خود را در سامانه استعلام مشاهده کنند.

بر اساس این گزارش کسانی که ارزش اولیه سهام عدالت آن‌ها ۵۳۲ هزار تومان است در پایان معاملات روز شنبه ۲۱ تیر ارزش سهام عدالتشان به ۱۷ میلیون و ۱۸ هزار و ۲۰۴ تومان رسیده است. این رقم در روز کاری قبل ۱۶ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۸۶۸ تومان گزارش شده بود که بر این اساس سود ۱۶۳ هزار تومانی طی معاملات شنبه عاید مشمولان سهام عدالت با ارزش اولیه ۵۳۲هزار تومانی شده است.

با اخبار نیوز همراه باشید….

آغاز فروش بلوکی سهام عدالت/ آخرین جزئیات از میزان فروش سهام

تعیین تکلیف سود باقی‌مانده سهام عدالت طبق مصوبه شورای عالی بورس

سود سهام عدالت سال ۹۸ چگونه پرداخت می‌شود؟

 

 

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=111151

ثبت نظر

-