دیاباته می‌تواند مرد اول بازی باشد

  • کد خبر : 110119
  • 21 تیر 1399 - 20:57
دیاباته می‌تواند مرد اول بازی باشد

به گزارش نیوز، محسن گروسی می‌گوید استقلال اگر خودش باشد می‌تواند باز هم تراکتور را مانند دیدار رفت در تهران شکست بدهد.

آقای گروسی! استقلال مجبور به بازی برابر تراکتور شد!
واقعاً تعجب‌آور بود که سازمان لیگ چنین رأیی داد. تیمی که این همه مشکل روحی و جسمی داشته چطور باید در دیداری به این مهمی بازی کند؟ استقلال شرایط عادی نداشته است. کاپیتان و تعدادی از بازیکنانش وضعیت بدی دارند و از طرفی تیم فقط پنج‌شنبه و جمعه تمرین کرده است. واقعاً از کار این فدراسیون سردرنمی‌آوریم که چه اصراری دارد تیم در این وضعیت بازی کند!

حالا و با این وضعیت فکر می‌کنید استقلال توان کسب امتیاز از این دیدار را دارد؟
قطعاً بازی آسانی برای استقلال نیست. تراکتور از نساجی شکست خورد و صنعت نفت را برد. الان هم در جدول بالای استقلال است و خیلی به این بازی اهمیت می‌دهد، چون استقلال رقیب جدی برای این تیم محسوب می‌شود.

یعنی استقلال باز هم امتیاز از دست می‌دهد؟
استقلال تیمی پرمهره است که بازیکنانش هر یک توانایی بازی در چند پست را دارند. درست است که این بازی وریا، ریگی و تعدادی دیگر را ندارد ولی با همین نفرات هم می‌توانند تراکتور را شکست بدهند ولی فقط باید خودشان باشند و اسیر حواشی بازی نشوند.

بیشتر توضیح می‌دهید؟
در دیدار با فولاد دیدیم که استقلال تا قبل از اخراج کریمی تیم برتر میدان آن هم در خانه حریف بود. ولی از دست رفتن تمرکز این تیم را به حاشیه برد و سرنگون کرد. در بازی با سایپا هم تحت تأثیر همان حس و حال و فشار‌های بیرونی تیم نتوانست برنده شود. گلی که خورد را هم فرشید باقری به خودمان زد. پس می‌توان تراکتور را شکست داد ولی فقط باید خودشان باشند.

دیاباته باز هم می‌تواند مثل بازی رفت هت‌تریک کند؟
استقلالِ بازی رفت را اصلاً نباید با این تیم قیاس کرد. نظم تاکتیکی و روحیه بالای آن استقلال فوق العاده بود. ضمن اینکه حتماً تبریزی‌ها این بار دیاباته را به حال خودش رها نمی‌کنند. با این همه باز هم او در سری A ایتالیا و چمپیونز لیگ فرانسه توپ زده و می‌تواند مرد اول این بازی مهم باشد.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=110119

ثبت نظر

-