زنده زنده سوختن مرد تهرانی در خانه ویلایی + عکس تلخ

  • کد خبر : 103810
  • 15 تیر 1399 - 11:40
زنده زنده سوختن مرد تهرانی در خانه ویلایی + عکس تلخ

به گزارش نیوز،آتش‌سوزی در یک ساختمان ویلایی در بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، منجر به مرگ پیرمرد شد.

ساعت ۴:۲۶ بامداد امروز، همزمان با آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید اشرفی اصفهانی، قبل از ورودی نیایش و اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله زنگ ایستگاه‌های ۹۴، ۵۵ به همراه گروه امداد و نجات سه را به صدا درآورد و نیروهای عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته علیرضا غفوری؛ افسر آماده منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران؛ هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه دود و آتش زیادی از اتاق‌خواب یک ساختمان ویلایی یک طبقه خارج می‌شد و شعله‌های آتش در حال سرایت به نقاط دیگر ساختمان بود.

وی تصریح کرد: به گفته همسایه‌ها، پیرمرد سالخورده ساکن این منزل مسکونی نیز از دنیا رفته و توسط آنها پیش از گسترش آتش‌سوزی از منزل خارج شده بود.

سوختن مرد تهرانی در آتش سوزی خانه اش

غفوری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان پس از تجهیز خود به دستگاه تنفسی، قطع برق و بستن شیر اصلی گاز این ساختمان و باز کردن در واحد مسکونی، به سرعت با به کارگیری یک رشته لوله آبدهی به مقابله با این آتش‌سوزی پرداخته و در مدت زمان کوتاهی آتش را خاموش و از سرایت آن به دیگر نقاط ساختمان جلوگیری کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پس از مهار آتش، نیروهای آتش‌نشانی با فن فشار مثبت قوی (دمنده هوا)، دودهای جمع شده داخل این واحد مسکونی را تخلیه کرده و در پایان پس از ارائه دستورات ایمنی به مالک ساختمان به ماموریت خود پایان دادند.

خانه ویلایی آتش سوزی

آتش سوزی

آتش سوزی غرب تهران

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=103810

ثبت نظر

-