نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر‌

  • کد خبر : 100879
  • 11 تیر 1399 - 9:42
نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر‌
نیوز:  اسکوپولامین یا نفس شیطان مخدری است که از درختی بومی  در کلمبیا، اکوادور و ونزوئلا به‌دست می‌آید و عجیب‌تر آنکه این ماده از سوی بعضی از دولت‌های جهان به‌عنوان داروی حقیقت مورد استفاده قرار می‌گرفت. این ماده به‌دلیل مسمومیت بالایی که دارد به «ابزاری ایده‌آل برای جنایتی ساده» شهرت یافته ‌است زیرا یک گرم از آن می‌تواند ۲۰نفر را از پا درآورد. نفس شیطان، پودری است که از درختی به نام بوراچرو استخراج می‌شود و به شکل پودر یا در قالب چای نیز مصرف می‌شود.

اسکوپولامین یا نفس شیطان مخدری است که از درختی بومی  در کلمبیا، اکوادور و ونزوئلا به‌دست می‌آید

چرا رابطه نوید محمدزاده با فرشته حسینی حاشیه ساز شد؟؟؟

 

نفس شیطان، پودری است که از درختی به نام بوراچرو استخراج می‌شود

درباره عوارض و عملکرد این ماده به اندازه‌ای روایت وجود دارد که به سختی می‌توان حقیقت و دروغ را از هم تشخیص داد، اما آنچه واضح است، این دارو نیروی اراده و اختیار فرد را از او سلب می‌کند، در حدی که قربانی هر دستوری که به او داده شود را اجرا می‌کند، بدون اینکه پس از بازگشت به حالت عادی، چیزی از اتفاق‌های رخ داده به یاد آورد. عوارض ناخوشایند این مخدر باعث شده تا افراد علاقه زیادی به تکرار استفاده از آن نداشته ‌باشند اما موارد زیادی از تکرار اعتیادآور مصرف نفس شیطان وجود دارد.

حواشی شنیدنی از سریال قورباغه

باراس روانشناس و درمانگر اعتیاد درباره ماده مخدر « نفس شیطان » گفت: ماده مخدر «نفس شیطان» هیچ بو و مزه‌ای ندارد و مغز فردی که تحت تأثیر این مخدر قرار می‌گیرد از حالت عادی خارج می‌شود.او ادامه داد: «نفس شیطان» به شکل پودر است و از دانه‌های خردشده گیاه بوراچرو به دست می‌آید و با دو نام «بوروندانگا» و «اسکوپولامین» نیز شناخته می‌شود، عملکرد این ماده مخدر به این گونه است که انگار درون نوشیدنی شخصی کمی ماده سرخوش کننده ریخته شود و او را از حالت عادی خارج کند.

نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مواد مخدر‌، اسکوپولامین ،گیاه بوراچرو

 

این مشاور گفت: بیشتر مصرف کنندگان نوشیدنی حاوی این ماده مخدر را سر می‌کشند و یا با پاشیدن به صورت یا حتی خیساندن یک کارت اعتباری در آن، این ماده مخدر را استعمال می‌کنند.

او درباره عوارض این ماده مخدر گفت: مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند و شکل گیری خاطرات را در او مسدود می‌کند، به همین دلیل زمانی که اثر این ماده مخدر از بین می‌رود، فرد مصرف کننده هیچ چیز به یاد نمی‌آورد.

 

مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند

 

مصرف نفس شیطان آنقدر خطرناک است که فرد را کاملا تبدیل به یک زامبی می‌کند

این روانشناس گفت: نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مخدر‌ها است و تخریب آن چندین برابر بیشتر از هروئین و کوکائین است، به همین دلیل خانواده‌ها باید بسیار مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند، چراکه بیشترین احتمال به دام اعتیاد افتادن افراد در این رده سنی است.

نفس شیطان یکی از خطرناک‌ترین مخدر‌ها است

خبر مرتبط:

مخدرهای دیجیتالی، زنگ هشدار ی که به صدا درآمده است

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=100879

ثبت نظر

  1. داداش اگه واقعی نبود ک این همه راجبش توضیح نمیدادن و اینکه سریالشم ساخته و دیده شده قورباغه

  2. بچه ها یا ادمین عزیز صادقانه یه چیزی ازتون میخوام اونم اینه که ایا این واقعیه؟

  3. اوه اینوعجب چیزی هست دیگه نفس شیطان ایا از این درختوو گیاه در ایران هم کشت میشود‌اگر هم‌کسی این کار را بکند‌نمیفهمن و خیلی بده که هر کاری‌بگی‌طرف‌انجام میدهد این برای‌افراد‌جنایتکار خیلی کاربرد‌دارد‌بعنی داشتن‌ان مساوی‌‌با خود طرف است

-