نصیحت دستیار شفر به مجیدی: به خودت ایمان داشته باش

  • کد خبر : 100415
  • 10 تیر 1399 - 21:44
نصیحت دستیار شفر به مجیدی: به خودت ایمان داشته باش

به گزارش نیوز؛ میگل کولی که مدتی دستیار «وینفرد شفر» در استقلال بود درباره نتایج اخیر استقلال و نقش فرهاد مجیدی، اظهار داشت: دوست ندارم راجع به همکارانم صحبت کنم و این بار نیز نمی‌خواهم به صورت مستقیم درباره فرهاد مجیدی حرف بزنم. به نظرم مجیدی مربی خوبی است که می‌تواند پیشرفت کند و روز به روز بهتر شود. فرهاد باید به خودش و توانایی‌هایش اعتماد و ایمان داشته باشد و این را به عنوان هویت به تیمش تزریق کند.

وی درباره مشکلات خط دفاعی استقلال هم خاطرنشان کرد: مجیدی به شیوه‌ای بازی می‌کند که استراماچونی آن را کار می‌کرد و در خط دفاعی از ابتدای فصل مشکلات زیادی وجود داشت. استقلال در بین هشت تیم نخست جدول بیشترین میزان گل خورده را دارد و این خوب نیست. در ابتدای فصل هم استقلال گل‌های زیادی دریافت می‌کرد، اما توجهی به آن نمی‌شد چرا که در سوی مقابل تیم گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند، اما بازیکنان از همان ابتدا با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کردند. آن‌ها در دفاع و زمانی که از سه دفاع به پنج دفاع تبدیل می‌شدند دچار سردرگمی می‌شدند و این به آن‌ها و تیم ضربه می‌زد. برتری در فضا بسیار مهم‌تر از برتری از لحاظ تعداد نفرات است.

کولی درباره تغییرات فراوانی که در مدیریت باشگاه به وجود آمده صحبت کرد و اذعان داشت: باشگاه باید سازماندهی خودش را حفظ کند و تیم را به آرامش دعوت کند. باشگاه مدیران زیادی در مدتی کوتاه داشته است. این عدم ثبات خوب نیست و آرامش بازیکنان و کادر فنی را بر هم می‌زند، اما واقعیتی است که رخ داده است. با این حال مطمئنم رییس جدید باشگاه مدت زمان زیادی را می‌ماند و مشکلات را حل می‌کند. بازیکنان استقلال را می‌شناسم، آن‌ها فقط نیاز به صداقت دارند نه چیز دیگری. بازیکنان ۲ مسابقه مختلف در داخل و خارج از زمین دارند و مسائل بیرون از زمین هم بسیار مهم هستند که باید به آن‌ها توجه داشت.

وی همچنین گفت: هواداران صاحبان اصلی باشگاه استقلال هستند و حقشان است که در تیمشان ثبات و آرامش را ببینند. خیلی از هواداران استقلال بابت اتفاقات اخیر ناراحت هستند و آن‌ها را درک می‌کنم. با این حال مطمئنم اگر صبر بیشتری داشته باشند روز‌هایی که آن‌ها دوباره لبخند می‌زنند از راه خواهد رسید.

مربی سابق استقلال در ادامه تصریح کرد: فوتبال ورزشی است که همیشه حاشیه در اطرافش وجود دارد. داشتن دشمن چیز طبیعی است، اما مهم این است که دشمنان شما خودی و از داخل نباشند. حالا قهرمانی در لیگ کار بسیار دشوار و بعیدی است، اما تیم نباید نا امید شود و از مسیر خود دور شود. تیم شانس خوبی برای قهرمانی در جام حذفی و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا دارد. بازیکنان و کادر فنی می‌توانند این امیدواری را به هواداران خود بدهند و آن‌ها را خوشحال کنند.

کولی در پایان گفت: در زندگی شما نمی‌توانید با تعویض یک درب، خانه را درست کنید. شما باید برای درست کردن خانه، پایه آنرا درست کنید. در پایان باید بگویم شفر و دستیارانش در استقلال همچنان این تیم را دنبال می‌کنند و برای استقلال و هواداران دوست‌داشتنی‌اش بهترین‌ها را می‌خواهند. در ضمن باید بگویم خیلی دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است.

لینک کوتاه : https://www.news.ir/?p=100415

ثبت نظر

-